درب های استیل ضدزنگ

از نظر تصفیه حرارتی ، و پس از برآورد کلی برای کاربرد در کشتی سازی مطلوب به نظر می رسداز ویژگی های عالی خوردگی آلومینیوم می توان به راحتی استفاده کرد ، اما روش های صحیح نگهداری و عایق بندی دقیق از سازه های فلزی مجاور هنگام استفاده از این مواد لازم است.یک عیب عمده استفاده از آلیاژهای آلومینیوم هزینه اولیه بالای آنها است (قیمت آنها 8 تا 10 برابر قیمت فولاد در هر تناژ تخمین زده می شود. فولاد سازی HISARNA این هزینه اولیه بالا باید با افزایش ظرفیت درآمد کشتی یا افزایش عمده اقامت مسافر در همان پیش نویس جذب شود.آلیاژهای آلومینیوم می توانند جایگزین فولادهای کربنی با مقاومت طبیعی شوند. وزنی که با استفاده از آلیاژهای Al صرفه جویی می شود  ثبات کشتی را بهبود می بخشد – و اجازه می دهد کشتی های باریک تری طراحی شود ، که به نوبه خود بهره وری سوخت را افزایش می دهد.درب های استیل ضدزنگ

درب های استیل ضدزنگ

آبکاری پوسته:

این پوست ضد آب کشتی را به مقاومت طولی سازه کمک می کند. قیمت پروفیل3 میل در مشهد  و در برابر نیروهای برشی عمودی مقاومت می کند. روکش پوسته زیرین و جانبی از چندین صفحه فولادی مسطح و منحنی تشکیل شده است که با هم جوش داده شده اند. طول آنها بیشتر از عرض است.درب های استیل ضدزنگ

عایق

ساختار بدنه فولادی رسانای عالی گرما است. قیمت تیرآهن ۱۴ اصفهان نوعی عایق باید در مرزهایی که نیاز به حفظ درجه حرارت مورد نظر است مانند محفظه های برودتی تهیه شود.

  1. چوب پنبه ، الیاف شیشه و انواع مختلف پلاستیک های کف به شکل ورق یا دانه بندی ممکن است برای اهداف عایق بندی استفاده شود. فضاهای هوایی که کارایی کمتری دارند ممکن است فراهم شود. الیاف شیشه به طور گسترده ای در کشتی های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مزایای مختلفی نسبت به مواد دیگر دارد. وزن آن سبک است ، ضد علف موذی است ، رطوبت را جذب نمی کند و در برابر آتش مقاوم است.
  2. معرفی ابرساختارهای آلیاژ آلومینیوم باعث افزایش محل اقامت مسافران در همان پیش نویس و / یا کاهش مرکز ثقل سبک با بهبود ثبات شده است. از این رو در کشتی های مسافربری و کشتی های تفریحی استفاده می شود. پذیرش تغییر شکل قابل توجهی در این روبناها نسبت به فولاد ممکن است. این امر با وزن سبکتر ساختار آلومینیوم ایجاد می شود.درب های استیل ضدزنگ

درب های ضد آب

در بعضی موارد ، لازم است دسترسی بین محفظه های دو طرف دیواره ضد آب فراهم شود. از این رو درهای ضد آب برای این منظور تعبیه شده اند. به عنوان مثال ، در یک کشتی باری ، دسترسی مستقیم بین موتورخانه و تونل شافت مورد نیاز است. در کشتی های مسافربری ، درهای ضد آب یافت می شوند. راهنمای مقایسه آلومینیوم 5052 VS 6063  که مسافران مجاز به عبور از یک نقطه محل اقامت از یک نقطه دیگر هستند. درهای ضد آب از فولاد یا چدن خفیف در زیر خط آب تعبیه شده اند که از ایجاد سیل در محفظه ها جلوگیری می کنند در حالیکه قدرت کافی را در موارد اضطراری فراهم می کنند.درب های استیل ضدزنگ

قاب استرن

این ساختار از سکان و پروانه پشتیبانی می کند. استرن خود ممکن است از ورق و مقاطع فولادی ریخته گری ، جعلی یا ساخته شود. سکان های مدرن نیز از صفحات فولادی ساخته می شوند ، دارای کناره های صفحه ای که توسط شبکه های داخلی سفت می شوند. برای جلوگیری از خوردگی ، سطوح داخلی به طور مناسب پوشانده شده اند و ممکن است سکان با کف پلاستیکی بی اثر پر شود.

سکه های سکان دار

پایه سکان یک پیچ یا سنجاق است که درون یک گودال قرار می گیرد تا سکان را به کشتی متصل کند. کشتی های قدیمی ممکن است دارای یک آستر برنجی یا آستر برنزی باشند که روی شاخک هایی که به بلبرینگ های چوب سخت (Lignum Vitae) تبدیل می شوند ، جمع شده و در گودال ها جمع شده اند. Decking Steel 101 در این روزها ، روش صنعت استفاده از مواد مصنوعی مانند Tufnol برای یاتاقان ها و در بعضی موارد از فولادهای ضد زنگ برای آسترها است. در هر دو ، آبی که بلبرینگ را غوطه ور می کند برای روغن کاری آن استفاده می شود.درب های استیل ضدزنگ

فلزنقره فولاد آلیاژی فلز طلا
ورق سیاه فولاد کربن فلز برنز
ورق آلیاژی فولاد استنلس استیل فلز برنج
ورق رنگی فولاد اهواز فولاد

 

پروانه ها

از آنجا که مجبورند در برابر اثرات خورنده آب شور مقاومت کنند ، پروانه های کشتی از آلیاژهای مس مانند برنج ساخته می شوند. اینها برای به حداقل رساندن حفره ، که زمانی اتفاق می افتد که پروانه ای که تحت بار سنگین کار می کند ، منطقه ای با فشار کم ایجاد کند ، ایجاد می شود. حبابهای بخار آب به طور ناگهانی تشکیل شده و سپس در کنار پره های پروانه منفجر می شود و چاله های کمی را به سطح منفجر می کند و آن را از بین می برد.اتصالات صفحات روی بهمراه پروانه های برنز و سایر اتصالات غوطه ور که به عنوان آندهای قربانی استفاده می شوند ، روال متداول در ساخت کشتی است. این آندها فلزات یا آلیاژهای متصل به بدنه هستند که هنگام غوطه ور شدن در آب دریا ، پتانسیل آندی بیشتری نسبت به فولاد دارند.درب های استیل ضدزنگ